Als je al lange tijd mee gaat, dan moet je af en toe je logo updaten. Een frisse uitstraling die past bij deze tijd. Als je een groot bedrijf bent, dan huur je hiervoor een groot reclame bureau in met een hele boel knappe koppen. Ze nemen de identiteit van het bedrijf onder de loep en wat je wil uitstralen. Dan komen ze met voorstellen en daar wordt intern natuurlijk weer veel over gediscuteerd. Uiteindelijk is het voorstel, voordat het definitief wordt geaccepteerd door vele handen gegaan. En is er in dit geval nou niemand geweest die heeft gezegd dat het nieuwe logo op een drol lijkt?
Het snoepje in het logo heet Kisses en is het product waar Hershey groot mee geworden is. Het is ontwikkeld in 1907 en, afgezien van de periode tijdens de tweede wereld oorlog, is het snoepje non-stop geproduceerd tot de dag van vandaag. Hoe men aan de naam is gekomen is onbekend, maar er zijn verschillende theorieën over. Zo zou het verpakken van het chocolaatje een kussend geluid maken. Een ander idee is dat je gegarandeerd een kus krijgt van degene die je zo’n overheerlijk stukje chocolade geeft.
The Hershey Company is een van de bekendste en oudste producenten van chocola in Amerika. Het is in 1984 opgericht door Milton Hershey en nog steeds gevestigd in Hersey Pennsylvania, een klein stadje dat ruikt naar chocolade.